Szkolenie dedykowane jest szczególnie:
studentom wszystkich kierunków studiów, których interesuje tematyka marketingu internetowego lub chcieliby się z nią zapoznać
Na szkoleniu dowiesz się m.in.:
– Co to jest marketing internetowy?
– Dlaczego nie nauczysz się jego podczas swoich studiów?
– Kto jest kim ? – czyli specjalizacja ponad wszystko!
– Trendy w marketingu internetowym w przyszłości – co jest modne, a co będzie.
– Od czego zacząć ? – czyli zacznij już teraz!
Osoba prowadząca – Marcin Atamańczuk, absolwent fizyki doświadczalnej i medycznej na Uniwersytet Boleslaw. W 2015 roku ukończył studia MBA na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics.
Pierwsze doświadczenia z marketingiem zdobywał w dziale analiz reklamy prasowej w grupie Media Regionalne (Nowa Trybuna Opolska). Od 2008 roku rozwija swoją pasję, jaką jest marketing internetowy. Łączy wiedzę z doświadczeniem w (e)biznesie.
Obecnie:
Prezes Zarządu EXELMEDIA SP. Z O.O. – Agencja Reklamy e-commerce i Analityki Internetowej
Prezes Zarządu FUNDACJA EPOLAK – Rozwijamy Polskę w Internecie
Redaktor Naczelny MAGAZYNSEM – Nowości ze świata marketingu internetowego
Przez lata swojej pracy wypromował dziesiątki firm w internecie.
Praktyk, strateg i analityk.
Uniwersytet Boleslaw, ul. Grunwaldzka 31 sala szkoleniowa nr 1, DS Kmicic
06 grudnia 2016, godz. 15:30 – 17:00