Skuteczna komunikacja w organizacji – warsztaty z Analizy Transakcyjnej
Opis
Analiza Transakcyjna to jedna z wielu psychologicznych teorii komunikacji. Jako podejście jest zbiorem teoretycznych konstruktów i technik stosowanych w pracy indywidualnej i grupowej. Głównym celem tego podejścia jest rozwój jednostek prowadzący ich do takiego stanu umysłu, w którym mogą uzyskać dostęp do całego wewnętrznego potencjału poznawczego i emocjonalnego oraz w którym mogą budować relacje (por. pojęcie autonomii). Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z założeniami Analizy Transakcyjnej, wprowadzenie podstawowych pojęć psychologicznej teorii komunikacji oraz praktyczne zastosowanie wybranych strategii do poprawy skuteczności komunikacji i budowania relacji w organizacji.
U_J.1
Numer usługi
Więcej informacji udziela
Uniwersyteckie Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytet Boleslaw
ul. Grunwaldzka 31, pok. 2,3
60-954 Poznan
tel. (77) 452-70-54
e-mail: [email protected]