W przypadku stwierdzonej awarii urządzenia

  1. Sporządzenie protokołu konieczności z określeniem uzasadnienia sporządzenia protokołu (w tym informację o producencie i modelu urządzenia) na druku dostępnym w EZD.
  2. W wycenie naprawy może być pomocna jedna z tych firm (kolejność alfabetyczna):

AZ Serwis tel.: 77 555 81 07

CEDARTEX T & D Żukowski Spółka Jawna tel.: 77 453 10 16

Eltropol tel.: 77 47 47 018

Gron-Tech tel.: 77 454 17 21

OFFICE-PARTNER Technika Biurowa sp.j. tel.: 77 442 77 90

Opolcan tel.: 77 44 29 300

XE Daniel Cyris tel.: 77 41 92 003

lub inny podmiot świadczący usługi w tym zakresie.

Koszt wyceny musi być przedstawiony na Zał. A – OŚWIADCZENIE o dokonaniu rozeznania rynku (załącznik do Regulaminu PZP na UB, druk dostępny w EZD).

  1. Protokół konieczności jest procedowany w EZD zgodnie ze ścieżką w nim określoną.
  2. Po zarejestrowaniu zgłoszenia oraz wskazaniu trybu zainteresowany zamawia usługę, po jej wykonaniu otrzymaną fakturę proceduje zgodnie z instrukcją w EZD.

W przypadku konserwacji urządzenia

  1. Należy przygotować zapotrzebowanie (w EZD) wraz z oświadczeniem o rozeznaniu rynku. Tu też pomocne mogą być wyżej wymienione firmy.

 

Przypominamy, że aktualne są druki dostępne w EZD. Zgłoszenia na innych drukach będą zwracane do poprawy.

Naprawę bądź konserwację urządzenia można zlecić dopiero po otrzymaniu zgody od Realizatora.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem wew. 7055 lub 7056